poniedziałek, 11 sierpnia 2014

BEADS FOR THE BRIDE - Pawie w ślubnej odsłonie

Wyzwanie, które sobie narzuciłam, wciągnęło mnie w całości. Tworzę jak szalona. Oby tempo pracy i chęci utrzymały się na dłuuugo :)

Dzisiaj prezentuję Wam kolczyki z kolekcji, którą już znacie, ale w nowej odsłonie - PAWie w wersji ślubnej.

PAW to kolekcja, którą uwielbiam. Przyjemnie mi się ją tworzy, a każdy nowy element, nawet najmniejszy, zawsze mnie zaskakuje.

Koralikami TOHO w kolorze kości słoniowej otuliłam piękną kryształową kroplę w kolorze ametystu. Swój połysk kolczyki zawdzięczają również kryształkom Swarovski w tym samym kolorze. Tył kolczyków w całości wypleciony jest koralikami, które chronią kryształy przed uszkodzeniem. Do zawieszenia kropelki wykorzystałam srebrne krawatki, dzięki czemu kolczyki zyskały na długości.

Muszę przyznać, że podczas testowych przymiarek zaskoczył mnie sposób w jaki odbijają światlo. Blask równomiernie się rozchodzi wzdłuż całego kolczyka rozświetlając buzię. Z osiągnięcia tego efektu jestem naprawdę dumna bo nie jest to łatwe zadanie :) Żałuję tylko, że nie udało mi się uchwycić tego efektu na zdjęciach.







2 komentarze: