niedziela, 24 czerwca 2012

Marmurki i trochę nowości

Wchodzę dzisiaj na mojego bloga i co?! Zorientowałam się, że tak dawno nic tutaj nie napisałam, ani nie dodałam żadnych zdjęć... Strasznie mi źle, że tak zaniedbałam moich stałych odwiedzających. Przy okazji ogromne podziękowania dla wytrwałych :) 
Nie chcę się tłumaczyć, ale zmieniałam ostatnio pracę i ledwo udało mi się wytrzymać te dwa etaty przez ostatni tydzień. Na szczęście już mam jeden i mogę powrócić do tego co lubię :D

Sprawy techniczne: program do obróbki zdjęć zaczął mi fiksować i podczas dodawania ramki zmienia głębię koloru zdjęć, dlatego postanowiłam dodawać zdjęcia bez ramek.
No to zaczynam nadrabiać zaległości:
po pierwsze - powstały kolczyki-wkręty "Marmurki". Różowe kule marmuru w dwóch rozmiarach owinięte sznureczkami sutasz w trzech odcieniach brązu. Wykończone są koralikami w kolorze pudrowego różu. Charakteru nadają im kwiatuszki wykonane z tych samych koralików. Podszyte brązowym filcem. Poniżej zdjęcia.  




po drugie: pamiętacie wisior "Pomnik Miłości"? Wziął udział w konkursie PLAY (not only) METAL CLAY 2012. Fakt, nie udało mi się nic wygrać, ale i tak dostałam pamiątkowy dyplom :)
 po trzecie (chyba już ostatnie): udało mi się nawiązać współpracę z galerią KuferArt!! :) Jest to dla mnie duże wyróżnienie, choć pewnie dla niektórych nic wielkiego. Powolutku dodaję tam swoje prace. Kiedy moja galeria stanie się aktywna zamieszczę na blogu baner, abyście i Wy mogli ją zobaczyć.

Mam nadzieję, że z pracą już będzie spokojnie a inne obowiązki nie spowodują dalszych moich zaległości. W między czasie powstaje cały czas nowa biżuteria, ale zrobienie zdjęć to dla mnie ogromne wyzwanie, jednak jest we mnie postanowienie poprawy :)

Pozdrowionka dla zaglądających!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz