niedziela, 3 czerwca 2012

Sutaszowe podróże :)

Podczas mojej przygody z sutaszem mam okazję być uczestniczką wielu grup zrzeszających artystów prowadzonych na portalu facebook. Chwalimy się tam swoimi pracami, doradzamy co poprawić, wymieniamy wątpliwościami i razem walczymy o prawa autorskie. Jednak grupa, którą chcę Wam przybliżyć, jest trochę inna :)
Sutaszowe podróże (bo tak się nazywa) to miejsce, w którym co jakiś odstęp czasu prezentujemy swoje prace dotyczące inspiracji wybranej przez jedną z uczestniczek. Inspiracją jest najczęściej kartka pocztowa z podróży. Każdy ma przydzielony termin wyboru i prezentacji swojej inspiracji. Jest to ciekawa grupa ze względu na to, że są tu określone ścisłe zasady, a pilnuje ich moderatorka grupy - Katarzyna Barszcz. Przyznam, że czasami ciężko się trzymać terminu (po paru tematach i mi zdarzyło się upomnienie :P) jednak mimo to darzę to miejsce szczerą sympatią. Tutaj link do grupy, gdyby ktoś chciał przystąpić.
W momencie mojego przystąpienia do grupy za temat przewodni wybrano Chiny. Swoją pracę wykonałam z ażurowych, metalowych kuleczek i, jak wiadomo, sutaszu. Są bardzo lekkie. Zawisły na brązowych, zapinanych biglach. Podszyte czerwonym filcem.
Poniżej moje kolczyki i kartka, która zostały zainspirowane.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz