czwartek, 17 stycznia 2013

Prezenty - część kolejna :)


Mały powrót do okresu świątecznego :) Ta bransoletka powstała z myślą o mojej siostrze. Chciałam jej dać coś, co mogłaby nosić na różne okazje, ale również coś, w czym będzie dobrze się czuła. Inspiracją była dla mnie dwójkowa bransoletka Weraph, która można znaleźć TUTAJ.

Moja dwustronna bransoletka "2in1" powstała z koralików TOHO 11o. W zależności od nastroju można wybrać neonowo-granatowe TOHO Silver-Lined Cobalt lub bardziej stonowane TOHO Silver-Lined Frosted Teal. Środek bransoletki to Superduo Hematite, natomiast brzegi wykończone są koralikami TOHO Magatama Metallic Hematite. Idealna dla osób o zmiennym charakterze, jaką jest moja siostra :).

Do kompletu powstały trójkątne kolczyki wkrętki w tych samych kolorach.





Przy okazji chciałam poinformować wszystkich, którzy mnie odwiedzają a nie mieli jeszcze okazji się dowiedzieć, że biżuteryjki zebrały dla WOŚP dokładnie 18 250,05 zł (bo każdy grosz jest ważny :) ). Wielkie podziękowania dla osób licytujących, tworzących, organizatorów i organizatorek oraz tym, którzy pomagali nam rozpowszechniać aukcje. Dzięki Wam się udało!

3 komentarze:

  1. Niesamowity komplet !!!Podziwiam perfekcję wykonania !!! Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! W kadą pracę wkładam mnóstwo serca i staram się jak tylko mogę, aby moja biżuteria była idealna pod względem wykonania i kolorów :)

      Usuń