środa, 20 marca 2013

Dwie Róże - naszyjnik sutasz

Ten naszyjnik powstał już dość dawno, ale dopiero teraz doczekał się odpowiednich zdjęć :) Był już ze mną na jednym weselichu, gdzie moja biżuteria z sutaszu pierwszy raz poddana została publicznemu oglądowi. Muszę szczerze przyznać, że test zaliczony na 5! 


Naszyjnik powstał ze sznureczków sutasz w dwóch odcieniach beżu. Tasiemkami otuliłam brązowe perełki, które stanowią górną część naszyjnika. Centralny element stanowi niewątpliwie kaboszon, który sama wykonałam wykorzystując metalowe serce, wstążkę oraz koronkę. Jego podstawa to element metalowy, który również otulony został sutaszem oraz skręcanym sznureczkiem. Całość dopełniają dwie tytułowe różyczki wyplecione z najwyższej jakości japońskich koralików TOHO. 

Zapięcie naszyjnika zostało ukryte pod różyczkami. Elementy sutaszowe oraz różyczki podbite są skórką w kolorze beżowym. Obwód naszyjnika to ok. 40 cm.
 



4 komentarze:

  1. Piękny! A te koralikowe różyczki po prostu urocze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny, a różyczki idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za takie miłe słowa!!! Różyczki pochłonęły dużo mojego czasu, a słowa mojej babci jak zobaczyła mnie przy tych mikrusach: "straszna to praca", ale już się przyzwyczaiłam nawet do jeszcze mniejszych TOHO :)

    OdpowiedzUsuń