czwartek, 2 stycznia 2014

W romantycznym nastroju

I oto jest! Nadszedł Nowy Rok. Poprzedni nie był dla mnie zły, ale mam nadzieję, że ten obecny okaże się lepszy. Tyle marzeń jeszcze do spełnienia, ale w szczególności zależy mi na jednym :) A Wy jak wkroczyliście w Nowy Rok? Macie jakieś szczególne marzenia lub postanowienia?

Wracając do spraw biżuteryjnych, Nowy Rok należy powitać wyjątkowo, dlatego pierwszy wpis na moim blogu w 2014 roku dotyczy naszyjnika, z którym dłuuuugo się zmagałam. Ciągle było coś nie tak i pod górkę, dlatego ma dla mnie znaczenie symboliczne. Nigdy nie należy się poddawać! Trzeba stawić czoło przeciwnościom, a rezultaty mogą Nas zaskoczyć tylko pozytywnie. Takie też postanowienie obrałam sobie na ten rok :)

Dobra a teraz naszyjnik. Różany Ogród powstał na podstawie schematu Eridhan Creations. Dość długa sekwencja, ale warto przeboleć, bo daje wspaniały efekt. Do wykończenia szydełkowego sznura wykorzystałam zapięcie w formie motyla. Wg mnie pasuje tutaj idealnie :)





2 komentarze:

  1. Pięknie się prezentuje :-) A zapięcie z motyla pasuje wprost idealnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny wzór, bardzo kobiecy:)

    OdpowiedzUsuń